۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
۱٫ یک عنوان ستاره ای ایجاد کنید. حداقل یک ایده اولیه را برای عنوان پست پست بنویسید. دانستن
عنوان قبل از شروع به نوشتن، به شما کمک می کند تا به موضوع بپردازید و آنچه را که در عنوان عنوان
می کنید تحمیل کنید.
۲٫ مخاطبان خود را شناسایی کنید. به طور دقیق مشخص کنید که شما در حال ارسال پست وبلاگ
هستید. هنگامی که مخاطبان دقیق محتوای خود را می دانید، بسیار ساده تر است که با نوشتن خود
مستقیم باشید. اگر مخاطب خود را نمی دانید، از فرم شخصیت خریدار ما برای شروع خواندن خواندن
ایده آل خود استفاده کنید.
۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
نکات مهم برای سئو محتوا
۳٫ اهداف خود را بشناسید. تمام محتوای دیجیتال باید با برنامه بازاریابی خود در نظر گرفته شود.
بنابراین یکی از اولین مواردی که در چک لیست نوشتاری شما وجود دارد، شناسایی هدف اصلی
محتوای بازاریابی وبلاگ شما (مثلا ایجاد آگاهی از نام تجاری، گرفتن اشتراک ایمیل، افزایش SEO و غیره) است.
۴٫ یک کلمه کلیدی اصلی را اختصاص دهید. از کلید واژه دشواری الکسا برای شناسایی بهترین کلید
واژه برای استفاده برای پست استفاده کنید. کلید واژه باید به طور دقیق موضوع را نشان دهد و کلید
واژه برتر برای صنعت شما باشد. این باید نسبتا محبوب باشد و دشواری کلمات کلیدی است که شما
احتمالا برای آن رتبه بندی کنید.
۵٫ از کلید واژه اصلی در عنوان استفاده کنید. بازگشت به عنوان شما و مطمئن شوید که کلیدی اصلی در عنوان استفاده می شود.
۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
نکاتی برای بهینه سازی محتوا
۶٫ چند کلمه کلیدی ثانویه را اختصاص دهید. چک لیست قوی برای نوشتن همچنین شامل یک گام برای
پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط برای استفاده در پست شما است. سه یا چهار کلمه کلیدی ثانویه را
انتخاب کنید که مربوط به کلیدی کلیدی هدف برای پست است.
۷٫ ۳۰۰+ کلمات را بنویسید تا آنجا که لازم است به طور کامل موضوع را بنویسید، و به عنوان بهترین
عمل، نوشتن بیش از ۳۰۰ کلمه را برای نشان دادن موتورهای جستجو نشان می دهد که این یک منبع کامل است.
۸٫ ارزش را اضافه کنید. همانطور که پست خود را بنویسید، جزئیات، حقایق، آمار، takeaways، اخبار
و اطلاعاتی را که برای خواننده ارزشمند و مفید هستند را ارائه می دهید.
۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
روش های بهینه سازی محتوا
۹٫ نمایش دهید، بگویید. بخش مهمی از این چک لیست برای نوشتن وبلاگ، استفاده از نمونه هایی است
که مخاطبان را قادر می سازد پیامی را که میخواهید به اشتراک بگذارید، عمیقا درک و جذب کند.
۱۰٫ از صدای فعال استفاده کنید. با استفاده از یک صدای فعال، پست های جالب را نگه دارید. اجتناب
از صدای غیرفعال، که می تواند محتوای ظاهر و یا کسل کننده باشد.
۱۱٫ برای سطح هشتم سطح خواندن بنویسید. در حالی که کیفیت نوشتن باید بالا باشد، آن را ساده
نگه دارید. از ساختار حکم پیچیده یا اصطلاحات استفاده نکنید که خوانندگان را از دست بدهد.
۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
چگونگی سئو محتوا
۱۲٫ محتوای را سرقت نکنید. محتوای ایجاد شده همیشه باید اصلی باشد و هرگز از وب سایت دیگری کپی نگردد. محتوای محتوا از سایت های دیگر می تواند منجر به جستجوی مجازات شود.
۱۳٫ ارائه منابع مناسب. اگر از نقل قول ها یا اطلاعات سایت های دیگر در پست وبلاگ خود استفاده
می کنید، با فهرست کردن و لینک دادن به منبع، نقل قول های لازم را ارائه دهید.
۱۴٫ استفاده از زیرمجموعه ها. مطالب خود را با استفاده از زیر شاخه ها در پست خود تقسیم کنید تا بخش های متن را از هم جدا کنید.
۱۵٫ از حداقل یک زیرمجموعه کلید اصلی استفاده کنید. بخشی از چک لیست نوشتن وبلاگ شما باید
شامل قرار دادن کلید واژه در حداقل یک زیرمجموعه باشد.
۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
بهینه سازی نوشته ها
۱۶٫ شکستن پاراگراف های بزرگ. محتوای دیجیتال باید انعطاف پذیر باشد، بنابراین بلوک های بزرگ متن
و پاراگراف ها را با اضافه کردن پاراگراف ها و فضای سفید تقسیم کنید.
۱۷٫ اطلاعات مهم را برجسته کنید یکی از مهمترین نکات نوشتاری محتوا، استفاده از ویژگی های قالب
بندی است که پست را آسان تر می کند. پررنگ، کالیج شده، و یا به هر حال برجسته کردن اطلاعات
مهم است.
۱۸٫ اضافه کردن گرافیک پشتیبانی چک لیست محتوا وبلاگ شما همچنین باید شامل اضافه کردن تصاویر، فیلم ها، پست های اجتماعی جاسازی شده و غیره باشد که پست را جذاب تر یا جذاب تر می کند.
۱۹٫ اطمینان حاصل کنید که تصاویر اندازه مناسب هستند. تصاویری که بیش از حد بزرگ هستند، سرعت بارگذاری سایت را کاهش خواهند داد، بنابراین از عکس با اندازه فایل های بزرگ استفاده نکنید.
۲۰٫ کلید واژه اصلی را به تگ image alt اضافه کنید. استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر صفحه در تگ تصویر alt برای بهبود وبلاگ SEO.
۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
۲۱٫ از کلید واژه اصلی در نام فایل و عنوان تصویر استفاده کنید. هنگام اضافه کردن تصاویر، از کلید واژه اصلی در نام فایل اصلی و عنوان در CMS استفاده کنید.
۲۲٫ اجتناب از نقض حق نسخه برداری برای اطمینان از اینکه شما حق انتشار رسانه برای جلوگیری از نقض حق نسخه برداری با عکسها و ویدیوهای دیجیتال دارید، دوبار بررسی کنید.
۲۳٫ از کلید واژه اصلی در عنوان صفحه استفاده کنید. در چک لیست خود را برای نوشتن، شروع به جستجوگرها بهینه سازی با نوشتن عنوان صفحه که شامل کلید واژه اصلی است. اطمینان حاصل کنید که عنوان صفحه شما منحصر به فرد است برای جلوگیری از موارد تکراری عنوان عنوان که ممکن است SEO شما را آسیب برساند. معمولا، شما می توانید همان عنوان صفحه را به عنوان عنوان خود استفاده کنید.
۲۴٫ استفاده از کلید واژه اصلی در توضیحات متا. همچنین، کلمه کلیدی اصلی را در متا توضیحات اصلی که بیش از ۳۲۰ کاراکتر نیست، شامل کنید. برای راهنمایی بیشتر، پست ما را در نوشتن متا توصیف بهینه سازی شده بهینه سازی شده بخوانید.
۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
بهینه کردن محتوا
۲۵٫ از پارامتر اول کلمه کلیدی استفاده کنید. یکی دیگر از نوشتارهای copywriting SEO شامل کلمه کلیدی اولیه در بند اول کپی است که سیگنال ها را برای جستجوی خزنده ها ارسال می کند.
۲۶٫ از کلید واژه اصلی در انتهای کپی استفاده کنید. با استفاده از کلمه کلیدی اصلی در انتهای پست، کپی را با اشاره به عبارت هدف انجام دهید.
۲۷٫ از کلمه های اصلی به طور طبیعی در کپی استفاده کنید. در کلمات کلیدی دخالت نکنید. با استفاده از این اصطلاح به اندازه کافی برای ایجاد چگالی کلمات کلیدی ۲٪ در کپی خود استفاده کنید.
۲۸٫ هر کلمه کلیدی ثانویه را حداقل در یک کپی استفاده کنید. پشتیبانی از کلمه کلیدی اصلی با اضافه کردن هر کلیدواژه مرتبط حداقل یک بار در پست.
۲۹٫ لینک ها را به صفحات داخلی مربوط اضافه کنید. در این مرحله از چک لیست برای نوشتن، اضافه کردن لینک به سایر پست های منتشر شده و صفحات در سایت خود را با اضافه کردن لینک های مرتبط به سایر صفحات داخلی اضافه کنید.
۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
چرا محتوای متن را بهینه کنیم؟
۳۰٫ لینک ها را به سایر صفحات با کیفیت بالا اضافه کنید. لینک های مربوط به خروجی، لینک های دوستانه به دیگر وب سایت های با کیفیت بالا را برای دادن اعتبار و پیوند به منابع اضافه کنید.
۳۱٫ لینک های خروجی را برای باز کردن یک صفحه جدید تنظیم کنید. لینک های خروجی را در صفحه خود مرور کنید و آنها را در یک پنجره جدید باز کنید تا خوانندگان را در سایت خود نگه دارید، حتی اگر روی یک لینک به یک وب سایت دیگر کلیک کنید.
۳۲٫ پایان دادن به یک تماس به عمل از آنجا که همه پستهای پست خوب با هدف در ذهن نوشته میشوند، پایان دادن به دعوت به عمل است که به خواننده میگوید آنچه شما میخواهید انجام دهید.
۳۳٫ عناوین اضافی را بنویسید. بازگشت به تیتر شما و نوشتن چند تنوع بیشتر برای ارائه یک عنوان قدرتمند تر. بهترین گزینه را از گزینه های جدید خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که کلید واژه اصلی را شامل می شود و مختصر و قانع کننده است. عنوان نهایی شما باید زیر ۶۰ حرف باشد تا بتوان به طور کامل در جستجو نمایش داده شود.
۳۶ نکته طلایی برای نوشتن محتوای کاملا بهینه شده
محتوای بهینه سازی شده
۳۴٫ برای به اشتراک گذاری اجتماعی بهینه سازی خوانندگان را تشویق کنید تا مطالب خود را با ایجاد محتوای اشتراکی که شامل لینک های ClickToTweet، callouts و آیکون های اشتراک گذاری اجتماعی هستند، گسترش دهید.
۳۵٫ یک ویرایش کپی نهایی انجام دهید. از یک چک لیست خودآموزی استفاده کنید که به شما کمک می کند اشتباهات املایی و دستور زبان و همچنین اشتباهات خود را پیدا کنید. تا زمانی که پست به طور کامل ویرایش نشود منتشر نشود منتشر نشود
۳۶٫ بررسی در صفحه جستجوگرها. هنگامی که پست منتشر می شود، مطمئن شوید که هیچ گام بهینه سازی جستجوگرها را از دست ندهید از طریق جستجوگر آنلاین SEO الکسا.
بهینه سازی هر پست بلاگ با ابزارهای الکسا
اطمینان حاصل کنید که هر پست ای که شما منتشر کرده اید یک هدف دارد و قصد دارد اهداف بازاریابی خود را پیش ببرد. از این چکیده نوشتن و نکات بهینه سازی محتوا در SEO برای گام گم شدن استفاده کنید. برای ثبت یک آزمایش رایگان برنامه پیشرفته الکسا برای دریافت ابزارهایی که به شما در بهینه سازی هر پستی برای خوانندگان، برنامه های بازاریابی و جستجوگرها کمک می کنند، ثبت نام کنید.